Wersja dla słabowidzących
Powiększ czcionkę za pomocą skrótu klawiszowego CTRL +, a pomniejsz za pomocą CTRL -

Bezpłatne szkolenia dla pracowników z wykształceniem technicznym

image001.jpeg

Serdecznie zapraszamy na bezpłatne szkolenie:
„Profesjonalna obsługa Klienta oraz budowanie zespołu i współpraca w grupie”

TERMIN I EDYCJI SZKOLENIA:
8-10.02. 2013r
15-17.02.2013r

KTO MOŻE ZOSTAC UCZESTNIKIEM SZKOLENIA?

  • osoba zatrudniona w mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie z terenów całej Polski zatrudniona na umowę o pracę
  • osoba samozatrudniona związana z branżą telekomunikacyjną mająca siedzibę na terenie Polski
  • osoba posiadająca wykształcenie: średnie techniczne lub wyższe techniczne o profilu:

Architektura i urbanistyka, Automatyka i robotyka, Biocybernetyka i inżynieria biomedyczna, Biotechnologia, Budowa i eksploatacja maszyn, Budownictwo, Elektronika/ elektrotechnika, Energetyka, Geodezja i kartografia, Górnictwo i geologia inżynierska, Informatyka, Inżynieria chemiczna, Inżynieria materiałowa, Inżynieria produkcji, Inżynieria środowiska, Mechanika, Metalurgia, Telekomunikacja, Transport, Włókiennictwo

W RAMACH SZKOLENIA UCZESTNIK OTRZYMUJE:

  • 6-dniowe szkolenie składające się z dwóch bloków tematycznych dotyczących rozwoju umiejętności miękkich pracowników przedsiębiorstw
  • pełne materiały dydaktyczne
  • poczęstunek podczas szkolenia (bufet + lunch)
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia

MIEJSCE SZKOLENIA:
Sala konferencyjna Izby Rzemieślniczej w Opolu
Ul. Katowicka 55
Opole

UDZIAŁ W PROJEKCIE JEST CAŁKOWICIE BEZPŁATNY!!!

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!!!

CYKL SZKOLENIA SKŁADA SIĘ Z DWÓCH BLOKÓW TEMATYCZNYCH:
Profesjonalna obsługa Klienta z elementami technik sprzedaży - 8,9,10 lutego 2013r

  • Wypracowanie i wdrożenie standardów obsługi klienta
  • Zasady profesjonalnej obsługi klienta
  • Badanie potrzeb klienta
  • Etykieta telefoniczna i zasady rozmowy przez telefon
  • Najczęściej popełniane błędy w obsłudze Klienta
  • Nawiązanie i podtrzymanie pozytywnej relacji z Klientem
  • Typologia klientów i sposoby komunikacji z nimi
  • Strategie radzenia sobie z trudnymi klientami i sytuacjami
  • Jak reagować na krytykę Klienta? I co zrobić, kiedy popełnisz błąd?

Budowanie zespołu i współpraca w grupie - 15,16,17 lutego 2013r

  • Formułowanie się zespołu
  • Etapy rozwoju zespołu
  • Role grupowe i praca w zespole
  • Narzędzia i techniki pracy zespołowej
  • Zasady utrzymywania prawidłowych relacji w zespole
  • Konflikty w zespole
  • Efektywna komunikacja zespołowa
  • Czynniki zwiększające efektywność działania zespołu
  • Skuteczna organizacja czasu
  • Motywacja wewnętrzna

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: Profesjonalni i skuteczni  - projekt dla pracowników branży telekomunikacyjnej” to ogólnopolski otwarty projekt szkoleniowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu II Rozwój zasobów ludzkich i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących (Działanie 2.1. Rozwój kadr nowoczesnej gospodarki, Poddziałanie 2.1.1. „Rozwój kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach”), współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach umowy nr UDA – POKL.02.01.01-00-A77/10, realizowany w okresie: 1 lipca 2011r. – 30 czerwca 2013r.

KONTAKT:
Profi Biznes Group
Ul. Konsularna 1/26
45-089 Opole
Tel. 77 454 60 22
Kom. 500 540 915
opole@profibiznesgroup.pl