Wersja dla słabowidzących
Powiększ czcionkę za pomocą skrótu klawiszowego CTRL +, a pomniejsz za pomocą CTRL -

Bezpłatne szkolenia z turystyki

Firma Syntea SA zaprasza pracowników branży turystycznej do udziału w projekcie "Opolska turystyka na 5 gwiazdek". Jest on współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Celem projektu jest podniesienie i dostosowanie kwalifikacji 200 przedsiębiorców i pracowników ( w tym 40% Kobiet) ze 100 mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z terenu województwa opolskiego prowadzących działalność w branży usługowej w zakresie turystyki i/lub branży hotelarsko- noclegowej do potrzeb rozwoju regionalnej gospodarki do końca kwietnia 2014 roku.
Beneficjenci zainteresowani uzestnictwem w projekcie mają możliwość skorzystania z bezpłatnych szkoleń, które zagwarantują im nabycie wysokich kwalifikacji do pracy w branży turystycznej:

Szkolenie z obsługi systemu rezerwacyjnego (IATA Głobal Distribution System International Air Fares and Ticketing Course) – 50 godzin
Prestiżowy kurs zakończony egzaminem i certyfikatem Między- narodowego Stowarzyszenia Przewoźników Lotniczych IATA. Program prowadzony wyłącznie przez wykwalifikowanych trenerów branżowych, na akredytowanych przez IATA materiałach.

Wybrane elementy kursu:

  • Analiza tras lotniczych
  • System liczenia mil i sposób naliczania opłat według IATA
  • Side trips
  • Punkty pośrednie
  • Naliczanie opłat z podróż z przerwami
  • Opłaty lotnicze na świecie
  • Bilet pasażerski
  • Podatki

Szkolenie VCC: Organizator ruchu turystycznego – 50 godzin
Kurs oparty na certyfikacji VCC (Vocational Competence Certificate) i zakończony uzyskaniem certyfikatu w tym standardzie, który zyskuje coraz większe uznanie pracodawców krajowych i zagranicznych, jako system kształcenia i potwierdzania kompetencji zawodowych.

Wybrane elementy kursu:

  • Rynek turystyczny
  • Systemy obsługi klienta
  • Opracowywanie oferty i dostosowywanie jej do popytu
  • Określanie własnej polityki handlowej, w tym polityki ofert, cen, sprzedaży, standardów i zasad gwarancji
  • Kultura obsługi klienta
  • Współpraca z kontrahentami

Informacje szczegółowe na temat projektu dostępne na stronie:  http://opolskaturystyka.pl/