- Aktualności
-
Starostwo
- Kierownictwo Starostwa
- Wydziały
- Jednostki organizacyjne
- Administracja zespolona
- Programy i Strategie
- Mapa Aktywności Organizacji Pozarządowych
- Polsko-Czeskie Centrum Doradztwa i Promocji Gospodarki
- Raport o stanie powiatu za rok 2018
- Raport o stanie powiatu za rok 2019
- Raport o stanie powiatu za rok 2020
- Deklaracja Dostępności
-
Powiat
- Nasz powiat
- Władze powiatu
- Drogi Powiatu Namysłowskiego
- Lokalny Punkt Informacyjny o Funduszach Europejskich
- Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego
- Nieruchomości
-
Strategia
- Informacje ogólne
- Promocja Strategii
- Konsultacje społeczne
- Rada Programowa
- Zespół Roboczy
- Podzespół tematyczny Konkurencyjność gospodarcza Powiatu
- Podzespół tematyczny Turystyka, kultura, promocja
- Podzespół tematyczny Wysoka jakość kapitału społecznego i bezpieczeństwo społeczne mieszkańców
- Podzespół tematyczny Infrastruktura techniczna
- Podzespół tematyczny Wysoka jakość ochrony zdrowia, pomocy społecznej i aktywności obywatelskiej
- Podzespół tematyczny Środowisko
- Stan powietrza w Powiecie Namysłowskim
- Dla przedsiębiorców
-
Dla mieszkańca
- Opieka zdrowotna
- Nieodpłatna pomoc prawna
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
- Dom Pomocy Społecznej "Promyk"
- Ogłoszenia biura rzeczy znalezionych
-
Dane przestrzenne powiatu namysłowskiego E-usługi zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- GEOPORTAL CUW
-
Informacje E-Usługi zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- Obsługa prac geodezyjnych drogą elektroniczną (GEO-INFO i.KERG)
- Obsługa wniosków o koordynację sytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu (GEO-INFO i.Projektant)
- Obsługa wniosków rzeczoznawców majątkowych o udostępnienie danych z Rejestru Cen (GEO-INFO i.Rzeczoznawca)
- Obsługa wniosków komorników o udzielenie informacji na podstawie danych egib (GEO-INFO i.Komornik)
- Dane przestrzenne powiatu namysłowskiego GEO-INFO i.NET
- Dane przestrzenne powiatu namysłowskiego GEO-INFO i.EGIB
- Usługa WMS (mapa ewidencji gruntów i budynków, osnowa geodezyjna)
- Usługa WFS (geometria i informacja o działkach ewidencyjnych i budynkach)
- Ewidencja zbiorów i usług (metadane)
- Dane przestrzenne powiatu namysłowskiego - GEO-INFO i.NET
- Dane przestrzenne powiatu namysłowskiego - GEO-INFO i.EGiB
- Status wykonania prawa jazdy
- Status wykonania dowodu rejestracyjnego
- Pomoc społeczna
- Dzielnicowi KPP w powiecie namysłowskim
- Turystyka
- Zamówienia publiczne
- Program wsparcia dla rodzin „Za życiem”
- Obrady sesji
- Interpelacje i zapytania
- Informacje dla organizacji pozarządowych
Nowe zasady zbiórek publicznych
18 lipca 2014r. zmieniają się przepisy dotyczące przeprowadzania zbiórek publicznych – wchodzi w życie ustawa z dnia 14 marca 2014r. o zasadach prowadzenia zbiórek publicznych (Dz. U. z 2014r. poz. 498). Nowe prawo znosi urzędowe zgody na organizację i przeprowadzenie zbiórki. Od momentu wejścia w życie w/w ustawy obywatele sami będą decydować o tym, jaki cel zbiórki warty jest wsparcia.
Szczegóły zmian:
- zbiórki elektroniczne, przez przelewy na konto – nie podlegają ustawie dotyczącej zbiórek publicznych. Przejrzystość i możliwość kontroli zapewniona jest dzięki rejestrowanemu przepływowi pieniędzy;
- dotychczasowe „pozwolenie” na zbiórkę publiczną zostaje zastąpione „zgłoszeniem” na ogólnopolskim portalu ZBIÓRKI.GOV.PL, który rusza w momencie wejścia w życie ustawy. Dostępność do w/w portalu pod adresem: zbiórki.gov.pl. Na tym portalu publikowane będą także sprawozdania z przeprowadzonych zbiórek, każdy obywatel będzie miał umożliwiony dostęp do informacji, o tym, kto i na co zbiera oraz jak zostały rozdysponowane zebrane środki finansowe;
- zniesiona została opłata skarbowa dla organizatorów zbiórek oraz obowiązek publikacji sprawozdań ze zbiórek w prasie;
- zmieniona została także forma zgłoszenia zbiórki, organizator będzie mógł zgłosić zbiórkę elektronicznie lub na piśmie, przesyłając formularz zgłoszenia pocztą lub faxem do Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
UWAGA – zgłoszenie elektroniczne pozwala na szybką rejestrację zbiórki tj. maksymalnie w ciągu 3 dni (zgłoszenie w wersji papierowej do 7 dni). Do tego zgłoszenia potrzebny jest podpis cyfrowy, wystarczy „bezpłatny podpis” tzw. Profil zaufany ePUAP, który można w kilkanaście minut założyć na portalu ePUAP, a później każdorazowo „potwierdzić” w urzędzie skarbowym, oddziale ZUS lub NFZ.
WIĘCEJ INFORMACJI:
- o nowych zasadach przeprowadzania zbiórek publicznych na mac.gov.pl/zbiorki
- o tym jak się uzyskuje bezpłatny podpis elektroniczny (profil zaufany) do kontaktów z administracją – www.cpi.gov.pl/profil_zaufany.164.html
Opracowała
na podstawie informacji MAC
H. Dzidowska
Modyfikował: | Data modyfikacji: 27-06-2014 10:04
- Wydział Organizacyjny - Informacje ogólne
- Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych - Informacje ogólne
- Wydział Finansowy - Informacje ogólne
- Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu - Informacje ogólne
- Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obywatelskich - Informacje ogólne
- Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami - Informacje ogólne
- Wydział Dróg - Informacje ogólne
- Wydział Komunikacji i Transportu - Informacje ogólne
- Wydział Edukacji, Kultury i Sportu - Informacje ogólne
- Wydział Architektury i Budownictwa - Informacje ogólne
- Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Mienia Powiatu - Informacje ogólne
- Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa - Informacje ogólne