Wersja dla słabowidzących
Powiększ czcionkę za pomocą skrótu klawiszowego CTRL +, a pomniejsz za pomocą CTRL -

Informacja Wydziały Komunikacji i Transportu

wydział komunikacji 30 dni.jpeg

 

Ważna informacja! Przypominamy, że od 1 stycznia 2021 r. znów obowiązuje termin 30 dni na rejestrację pojazdu, który nie jest pojazdem nowym, a został sprowadzony

z terytorium Państwa członkowskiego UE oraz na zawiadomienie o zbyciu bądź nabyciu pojazdu już zarejestrowanego na terenie naszego kraju.

W marcu ubiegłego roku z uwagi na pandemię koronawirusa ustawodawca wprowadził wydłużony do 180 dni termin na powyższe czynności. Przepis ten obowiązywał jednak tylko do 31 grudnia 2020. Od 1 stycznia 2021 powraca termin - 30 DNI. Termin ten obowiązuje wszystkich, którzy zakupili samochód po 1 stycznia 2021 r.

Niedochowanie terminu 30 dniowego w wyżej wymienionych przypadkach, może/będzie skutkować karą w wysokości od 200 do 1000 zł, dlatego przypominamy o tym obowiązku.

Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Namysłowie przyjmuje interesantów w: poniedziałki, środy i czwartki od 7.30 do 14.30, we wtorki, od 7.30 do 16.30, w piątki od 7.30 do 13,30.

Bardzo prosimy, aby pamiętać, że obecnie interesanci Wydziału Komunikacji są przyjmowani wyłącznie po uprzedniej rezerwacji terminu drogą telefoniczną pod
nr tel. 77 4103-695 wew. 100, 156 i 157.

Zawiadomienia o nabyciu lub zbyciu pojazdów, o których mowa wyżej można dokonać elektronicznie za pomocą ePUAP: /icg9251rpb/skrytka. Można je również wysyłać pocztą lub złożyć osobiście do wystawionej w holu starostwa skrzynki podawczej. Niezależnie od wybranej formy, do wypełnionych wniosków należy dołączyć kopię dokumentu przenoszącego prawo własności pojazdu.